Višňovo-čokoládové sušienky



Chcela som niečo upiecť, ale nebola som na nákupe...tak som zúžitkovala to, čo som našla doma :)
Ak by som si recept na tieto sušienky alá "co dúm dal" prezrieravo nezapisovala počas ich vytvárania, už by som ho asi nikdy nezopakovala a nemohla sa oň s vami podeliť... a to by bola škoda :)


Budete potrebovať:

500ml pomletých vlašských orechov
120g masla
100g špaldovej múky
3 lyžice bielej hladkej múky + ešte trochu na valkanie
3 lyžice medu
1 lyžicu trstinového cukru
2 lyžice kakaa
1 balenie celých nelúpaných mandlí (200g)
1 vanilkový cukor
Pol lyžičky kypriaceho prášku
Pol balenia kvalitnej (75% a vyššie) horkej čokolády
Hrsť sušených višní

Postup:

K pomletým orechom pridajte postupne maslo, obe múky, kypr.prášok, cukor, med, kakao a van. cukor.
Mandle vsypte do vriacej vody a počkajte, kým sa bude šupka oddelovať. Sceďte, ošúpte a rozdelte na polovičky.
Čokoládu nasekajte a menšie kúsky.
Višne premyte horúcou vodou a nakrájajte.
Vmiešajte mandle spolu s čokoládou a višňami do "cesta" a dobre premiešajte, aby boli ingrediencie všade rovnomerne.
Zmes vložte na 15minút do chladničky a zatial si vyhrejte rúru na 180°.
Po vybratí ju vyvalkajte na jemne pomúčenej doske na pol cm až 1cm hrubý plát a povykrajujte.
Pečte na uvedených stupňoch cca 15 minút... Treba dávať pozor, aby vám neprihoreli.




Dobrú chuť ;)



Komentáre

Obľúbené príspevky